Fareeda n me??

Assalamualaikum...

Tetiba ja buka tajuk ni wes... aku ni tak banyak pun tudung FNJ ni, tapi minat sangat.. beli yang mana mampu je deknon... setakat ni tak pernah melebihi RM180...

korang ada tengok iklan/drama baru FNJ? aku tak sempat nak tengok, tapi opismet aku dah cita A samapai Z... hemmm dari apa yang dia cerita, bagi aku FNJ tak patut buat iklan macam tu.. tapi, ikan tu mengambarkan apa yang aku nampak kat luar ni.. kebanyakkan orang yang pakai FNJ memang 'kurang senyuman' heloooo ai tak, ok.. rasa nak senyum sentiasa ja kat suma orang.. tapi bila berselisih dengan orang pakai FNJ mesti ada relingan & jelingan.. heloooo ko pakai ori ka peluv ka orang tak tau, mahal ke murah ka orang tak peduli.. senyum ja la... aku pun pelik... macam-macam perangai manusia ni...
(sila tarik nafas dalam-dalam dan hembus perlahan)

Ok nak kongsi sikit FNJ yang aku pernah pakai....
ni 1st tudung FNJ aku, shawl RM75 aku belu baru kat kak lang SP... kalo onle boleh pi 80-90..aku beli pun time ni adik ipar aku nak kawin... bagi sama dengan baju yang dia bagi..

Cheetah, aku beli kat kawan forum cari nama dia Cira orang Johor.. RM175 (dia bagi murah sikit time ni sebab tudung ni senget sebelah) tapi masih elok ada ditangan aku.. sangat sayang tau.. kat FB ada yang msg nak beli.. no no no...
yang ni aku beli preluv kat orang Sabah.. sangat trajis tudung ni mula sampai.. dah la awning patah tengah (belakang) bawah dagu dia tetas n jait balik macam tahik... memang geram dan aku peburukan dia kat FB (jahat tak) geram sangat dia tipu.. pada awalnya aku memang rasa pelik, aku tak tranfer sekupang pun kat dia, tapi dia dah pos kat aku.. so memang time tu aku ingat dia ni memang 'orang yang bagus'..tapi tak.. harga dia ambik memang tak berbaloi.. RM1++ tak ingat dah.. tapi aku perbaiki juga sampai aku boleh pakai...

ni vshape, baru, RM170 kot.. aku suka vshape sebab dia kosong n boleh pakai mai keja...
ni vshape jugak.. aku beli kat kawan forum jugak, Anum RM160...yang bestnye dia simpan kat aku walopun orang lain book dulu.. kekeke.. (aku orang ke2 yer)
kiri-ok, ni tudung kakak kesayangan aku ok... dia, sangat sayang tudung ini.. aku minta beli pun tak bagi...

ni pun tutung kakak aku... sekali je pakai sebab dia sayang.. :p

kiri-yang ni paling cantik.... kakak aku punya jugak.. kekeke..

kanan-yang ni pun kakak aku punya... banyaknya aku bedal tudung dia... memula aku yang promot kat dia, tapi disebabkan mahal dia beli yang tiruan dulu, pastu preluv n sekarang dah pakai yang baru n ori okeh...

yang ni pulak tudung adik aku... kekeke.. aku dah merasuk mereka n termasuk mak aku sekali... buat mak kami anak beranak belikan vshape untuk dia buat permulaan.. nanti boleh la minta abah belikan kat mak ya...


ok ini bukan milik aku.. tapi IMPIAN n TERINGIN sangat nak ada... sapa nak bagi boleh la yer.. amat dialu-alukan.... amin...


btw, SITI pun akan pakai tudung FNJ nanti tau... cute kan kakak ai sorang ni...