Rabu, 30 Mei 2012

Eday my cezen

Assalamualaikum...

nak cita sikit hari pertunangan cezen aku sabtu lepas. name die Nurul Azwa sebaya dengan aku. sekarang ni dia keja kat penang. lagi seminggu nak tunang aku baru atu mak die bagi tau kat mak aku (kiterorang jiran). sangat tekejut bila tau berita ni sebab dia ni seorang yang 'riuh' bab macam ni diam sebab malus uuu...

Dia pun buat semua lastminit, aku pinjamkan baju aku time jadi pengapit watie 3tahun lepas nasib dia elok-elok dengan baju tu. orang yang nak makeup dia ada exam plak, aku jugak la jadi tukang cari kat dia. nasib mimi yang makeup aku tunang ari tu ada, dan hasilnya sangat cantik walaupun pekerja mimi yang buat... Apa pun aku nak ucapkan tahniah.. tak sabo nak makan nasi kenuri hang hujung tahun ni....

layan pic ya...



 wit bakal MIL




 kawan sekolah kami..


dia sangat cantik hari itewww...