Isnin, 14 Mei 2012

Momday

Salam semua, hepy mothers day.. harap-harap aku tak terlambat sebab baru kemarin je kiter sambut hari ibu kan... Alhamdulillah tahun ni tahun ke 2 aku jadi ibu, insyaAllah ada rezeki bertambah la anak-anak aku...

Semalam sambuat kat pizza dengan MIL aku, tak sempat anak begambar sebab dok berhadapan... sedap sangat, nasib Adam pun boleh makan spgeti met bols... balik plak ke rumah mak aku, en papa beli pizza n cake en abah oder kfc.. tqvm yar...

 wit my luv mom 2012... "Mak segala-galanya buat kami..."

 Tahun ni aku dapat suapan dari Adam musyuk mama... terima kasih sayang...

 sweet kan.....

 last year 2011...

 time tu Adam ticik lagi...


"Selamat Hari Ibu buat insan-insan yang amat saya hargai dan sanjungi disekeliling saya, dan juga buat anda penbaca setia blog saya..."