Trip to Terengganu

Assalaumualikum...

Hari ni aku nak cita sikit trip aku n family aku ke Terengganu jumaat lepas 27hb April sampai hari Isnin. Bertolak jam 4pagi. perh... sangat menduga, nasib Adam tido, aku dok belakang. best jugak, Adam tido sebelah mama nga-nga tidoq jugak. En papa mentain ja bawa keta, staydy la papa... ai tabik kat u..


hero malaya dah bangun

Bila dah masuk Kelantan, terpampang sepanjang jalan bendera politik, BN, PAS, UMNO tapi KEADILAN tak perasan ada ke tak.. aku orang mana? aku orang BN hokeh!!!
cer tengok, bendera apa yang cantik di jalanan ini? khen khen... maap la aku tak de nak berpolitik pon.

alhamdulillah, dalam kul 10pagi kami selamat sampai ke Kuala Terengganu.

weh korang, nampak tak anak bujang aku sorang tu buat apa? try kasut abang Dani, suka sungguh kasut Crocs tu, kasut papa selalu la jadi sasaran beliau..
aku dok kat titian homestay. 1 malam RM120, bilik ada 2 je katil king, ditambah ada toto 1.
2 anak bujang aku yang kepanasan. nomey...
Lepas Asar terus kami ke rumah kawan mak aku CIK YAH yang dok kat tepi UNIZA. senang sangat cari sebab aku pernah pi rumah cik yah ni masa kak aku masuk Poli KB.
santapan pertama yang di oder khas oleh cik yah, NASI DAGANG!!!!! sangat sedap, Tuhan saja la yang tau kesedepan itewwww... rasa macam nak belajar buat ja weh...
muka lahap makan... wakakaka.. aku makan 2 pinggan kecik... memang best aku bagi A. Cik yah kata yang dia oder ni memang sedap, dia tak pandai buat, tambah kami mai dari jauh, dah tentu oder yang paling bestnyer...
we... makan sampai obis...

my luv sista wit hubby
beras-biras
ha... tu la cik yah (dalam bulatan merah) sangat ramah n suka senyum... bayangkan lama tak lama kawan dengan mak aku sejak dari suami dia dengan abah aku masuk tentera kat sabah masa mak aku kawin dulu sampai sekarang masih akrab.. so sweet..
lepas ke rumah cik yah malam tu terus ke Masjid Kristal, suasana malam sangat dingin... best...
bekalan dari cik yah, kami makan kat rumah kopok losong yang sangat sodap... tq cik yah..