Rabu, 12 Ogos 2009

Engagement - PART 4

jam 12.00tghr saya dgn dayah (na) ke kedai Zam. sepatutnya Zam yang kena makeup, tapi disebabkan atok dia meninggal semalam (7.8.09 malam), so yang makeup saya kawannya (mimi).
memulanya ayu takot sbb setahu saya mimi ni makeup garang giler... sebelum dia makeup saya ada 2 orang dah dia makeup, 1st nampak garang gila, no2 tak tau pula, tapi mai time saya, Alhamdulillah, saya puas hati sangat2.
so zam ada tanya mimi, `hang makeup ila macam mana? mms mai kat aku` so si mimi sebenarnya mengejar masa tak sempat nak snap gambar saya. tapi mimi n staff zam yang ada kat situ badi tau kat zam, `muka ila aku makeup macam biasa, tapi muka dia nampak sweet2 gitewwww` :D
hehehehe kiambang la montot saya.... layan la pic saya kat bawah ni yea....
muka sebelum buh apa2 bedak, tembamnya..!!!!
mimi

Alhamdulillah tudung menjadi elok. punya susah nak menjadi sampai naik marah...
Tapi apa pun saya rasa, saya nampak sweet dengan pink ni.. thank`s ara...
mulanya tudung ni pendek, nampak `si kembar` plak...

so saya minta mimi turutupkan sikit... jadi dah....
sekitar kedai Zam