Sakit....

08.03.2012 10.00pm, Adam jatuh dari kerusi makan. aku tengah suap dia makan nasi sambil main dengan dia. tah macam mana dia mengelak dari aku, sambil dia berdiri, tergelincir kaki kiri dia, terus jatuh terbaring. kepala dia ada benjoi sikit kat belakang. teriak/nagis tu tak tau nak cakap la, aku nyusukan pun dah tak mau sebab sakit sangat-sangat.

Dalam 5minit pastu dia nyusu aku balik terus tido sampai kepagi esok. dia tido sangt lena dan nyeyak. kesian dia. Adam tak pernah jatuh sedemikian rupa, so untuk 1st timenya aku sangat takut sebab melibatkan kepala.. tapi Adam dah ok lepas tu, Alhamdulillah...

Malam tu tido tak pakai baju, sebelum tu dia dah demam, masih lagi pakai baju, lepas dia jatuh aku bukak baju sebab badan dia makin panas. so tido dengan tak pakai baju la.

1 lagi kejadian sebelum tu, time nak balik ke rumah aku, dia duduk atas riba aku, ek pun tak nangis pun tak, time turun keta aku tengok dagu dia calar. sebelum tu en papa ada tegur "kenapa dagu adam tu mama?" terus aku tengok ada calaq!


tengok, merah jugak. korang tau sebab apa? terkena kerongsang kat tudung fareeda aku ni..

kesian la sikecik ni, tapi Adam ni kalo sikit punya sakit tak da hal la, buat dek jer... kucing giget kaki/tangan pun dia ek macam tu je, tak danya nak teriak kuat. lepas tu cium kucing tu balik. boleh macam tu???