Kenduri lagi

Assalamualaikum...

11hb ari tu gi kenduri kawin kawan aku sorang di kat kulim. comey sangat pelamin dia. warna yang sweet gabungan pink + biru. janji dengan ina & wati jumpa depan dewan, akhirnya bertemu jua. sorang lagi kawan aku na tokleh mai sebab asa bowling. tunggu la, nanti kami tak mau pi kenuri na kawin baru tau...

Acai ni sebenarnya 'x' ina (kebaya itam) tapi tak ada masalah n kami semua masih ok n calling2 jugak. siap nak dok 1 taman dengan ini sebab tak jauh juga dengan rumah family acai... apa pun selamat pengantin baru buat Acai & Wawa.. semoga kekal dunia akhirat.. amin...

we...
pengantin yang kecik comey...



gambar kenangan kat genting