arobic

Alhamdulillah.... kemarin petang kul 5.30pm aku berjaya join arobic kembali dengan ahkak-ahkak kat dewan pejabat belia, setelah sekian lama (3 bulan) tak join dengan depa.. sangat best.. sangat siyok loh... peluh mencurah-curah... 6.45pm en papa bersama Adam Amsyar mai ambik aku... tak sempat nak abiskan arobic, tapi dalam 5 minit lagi jer..

Sebenarnya aku dah rasa berat badan semacam jer, korang tau berat aku berapa sekarang? 78kg hokeh!!! sangat beso lemak kat perut ni.. en papa ada cakap, suh aku pi hari-hari, kalo boleh tu ok jugak, tapi kat sini seminggu 2 kali je. tu pun kira ok la kan. aku rajin aku joging la kat padang taman rum ah aku tu...

Makan pun nak kena kontrol betul-betul ni.. kengkawan, beri sokongan yer...