30 sudah

Assalamualaikum...

semalam 20.03.2012 cukup somi ku trechenta en papa 30tahun. waaaaahhhh papa dah ada angka 3, mama belom yer.. masih sweet 21.. kekekeke...

Alhamdulillah, mama doakan papa panjang umur, dimurahkan rezeki yang diberkati olehNya, sihat selalu supaya kuat bekerja menjaga mama dan Adam... U are the best husband in the world!!! "apa macam? syok semalam?" aip aip korang jangan nak pk ape2 hokeh, ai on japan hokeh.. nge ngeh ngeh.

Semalam aku buat kejutan untuk somi kus ini. aku planing dengan adik ipar n mu makmertua kuar makan, kfc je pun. nak gi jauh-jauh malas aku. dah nama pun hari keja nak balik lewat buat badan letih ja. so dari rumah aku ke rumah metua dalam 10-15 minit, kfc tu 3 minit dari rumah metua aku. senang khen?

Planingnya kul 8pm nak kuar rumah, sekali aku tengok dalam bilik sembahyang dia tido rupanya. lepas solat maghrib dia kata letih nak baring sat. ok, masa tu dah kul 7.55pm. aku dah mandi (sambil tengok cita atas nama cinta) basah abis mandi tadi sampai kering la. baru gi pakai baju. dia nak melepas plak dah.... masa tu kul 8.10 dah. depa nun dah siap tunggu dah sebab aku cakap 8.15pm siap terus nak pi ambik.

Dalam 8.20pm kuar rumah. jenuh aku sorok cake. (tiramitsu aku chees cake aku tempah kat parit buntar, tengahari pi ambik.. fuhhh mencabar) masuk keta en papa tanya aku,
en papa : kita makan kat na suk? (suk panngilan dari dulu bermaksud bucuk.. aww)
aku : emmmmmm
en papa : kita pi kedai tomyam kat taman ni dah la
aku : emmm nanti la kita jalan dulu... (aku buat-buat tengok hp, adik ipar aku kata dah siap.)
aku : kita pi rumah mak, mak nak bagi lauk apa tah.
en papa : ha?? rumah mak?? lauk??? ok.. (jelingan semacam, aku sangat memahami jelingan itew.. kekekeke)

sampai je depan rumah mertua aku dia heran, depa dah tunggu kami depan pintu pagar rumah. kekekeke.. en papa sangat terkojut. "aik mak buat apa kat luar" dia tanya aku. "ok kita bawa mak sekali la makan kfc..." qenyeh/senyum lebar laki aku sorang ni....

hepi besday suk...

wit we ols punya honey madu..

my mertua n adik ipar

en papa & mak


tiramitsu cheese cake

cheeseeeee

korang nak tau peel anak aku ni, dah pandai ambik gambar sendiri hokeh. tengok je la pic kat atas ni.

dan feveret dia kalo jumpa penyapu kat mana-mana pun. ari tu dia tunjuk perangai ni kat opis aku, ni dia tunjuk kat kfc. dia ronda 1 kfc tu sambil bawa penyapu tu. tak kira melayu cina suma tengok dia sambil senyum...

sampai pekerja kfc tu minta la punya dia dok main. budak tu nak menyapu, so kena bagi jugak la. lepas tu apa lagi. melalak la anak aku... ish ish Adam Adam...