18 months

Halo unty2 sekalian Adam Amsyar dan 18 bulan loh... sudah pandai macam-macam. tapi babytv masih tak lepas lagi tau, koleksi CD kat rumah mama pun dah bertambah. lepas ni makin bertambah la nampaknya sebab dah nampak jomu dengan CD yang ada.

Sekarang ni time mama papa cuti, dok kat rumah taman mesti nak nak madi kat luar main paip sekali. sebelum ni dok pakai besen ja. kalo dia nampak besen ja heret pi kat paip walopun tengah malam. pantang jumpa air la anak aku sorang ni. nanti mama minta papa beli kolam na... hihihihi...

Alhamdulillah, Adam membesar dengan baik, sangat tak banyak karenah. cuma bila ada mama papa manja sikit. tapi sekarang bila hantar rumah mak tok boleh lambai dah. dulu kalo tengok keta mama undur ja mengais sampai ke jalan pun dengar.

Makan pun dah pandai makan sendiri. untuk kali pertama dia suap sendiri, dia makan eskrim cedok sendiri. nanti mama & papa bawa pi eskrim tibang yer...

ini ha bukti makan+main makanan sendiri...