Sakit lagi


salam korang...
huhuhuhuhu.. sebenarnya aku rasa sakit ni dari kemarin (time kija lagi) masa tu sakit sikit jek.. semalam masa bagi en adam pakai baju pas mandi, montot (kiri) aku rasa semacam ja sakit. kena dok senget sebelah... mai malam langsung tak leh duduk, kompom kena senget tak pun duduk kedepan, tak leh sandar... aku suh en papa tengok, tak da lebam tak da merah cuma kulit tegang, bengkak n rasa keras + sakit... baru aku ingat, tu tempat aku kenan cucuk DEPO ari tu... time tido plak mudak tu buat hal.. ngantok, tapi dok guling 2 tak mau tido, yang aku ni dah la montot sakit.. en papa?? leh tengok je la, nak tolong buat apa pun, cuma aku minta sapu minyak angin kot boleh ok... hemmm sampai ke tengah malam, kalo aku nak mengiring sebelah kanan mesti tak leh, kena meniarap terus.
mai pagi ni lagi teruk, pi opis masa naik tangga memmang terasa gila.. memang tak leh tahan, so kul 12thr tadi aku ke klinik kesihatan tu. jumpa nurse, (sampai 5 nurse berkumpul) tak tau nak kata apa kena dengan bontot aku ni.. akhirnya aku jumpa doc syakiroh (doc time peknen aku dulu) dia minta nak tengok, so dia memang kata ada ketulan keras n panas, apa kenama tah dia sebut tadi nama bengkak tu tak ingat dah aku..
so aku minta mc tuk esok, dapat dengan hari ni sekali (baik tak aku hari ni aku masih di ofis??) nak buat macam mana, nasib la budah sambilan kan.... kena la makan ubat tahan sakit diclofenac sodium & antibiotik amoxycilling kena abis.. wajib!!! minggu depan kena jumpa doc balik, dia nak tengok makin ok ke makin teruk... minta-minta cepat sembuh... amin...
hemmm kenapa la montot aku ni... kalo kerana enjet tu, kesian la aku, melainkan lepas ni aku tukar cara perangcang lagi, ikut hati aku nak pasang ja, terus tak yah risau...