Khamis, 5 Mei 2011

Happy Mothers Day









You're one in a million, my most special one, Your radiant smile is as bright as the sun, You're smart and caring and have many great charms, And my heart really sings when you're in my arms.

My Mother, my friend so dearthroughout my life you're always near.A tender smile to guide my wayYou're the sunshine to light my day.
Selamat hari ibu khas buat mak tersayang... tak lupa juga buat aku (kah kah) & kakak kesayangan aku, mertua serta kak mala, kak ti, wati, betty (bakal ibu), anum, cira, wani, kai, kawan2 borak forum cari, kawan2 kat fb aku dan semua ibu yang tak putus masuk dalam blog kesayangan aku nih...

Tapi aku ingat dan berkongsi bersama korang suma, bukan pada hari ibu sahaja yang patut kita rai ibu kita, tapi kena setiap hari! selagi mereka didepan mata kita... kalo jauh, call lah selalu walau tak da apa yang penting (macam en papa selalu buat)....

Mak, i LOVE u so much...


dulu mak jaga aku

sekarang

mak kena jaga anak aku pulak...

terima kasih atas segal-galanya mak...