EBM

salam.. aku nak berkongsi masalah dengan korang ni...


susu aku berkurangan sejak akhir-akhir ni... beli S3 berazam nak buat stok gila-gila (banyak) untuk anak aku... dulu tengahari keras je breast, sekarang tak sebab ari tu aku malas nak pump 2x (jahatnya) lepas tu sekarang, nak ambik, dah kurang.. kul 4 baru penuh...

aku tau ada 2 cara nak bagi cepat penuh...



  1. pump ikut peraturan = 2 jam sekali kompom kena pump



  2. ada minuman berkhasiat/ubatan dijual khas untuk bagi susu banyak

cara no 1 aku buat dah, tapi nepel aku sakit sebab tak kuar susu.. nak try no 2 plak... wati kata ada pil jual kat kedai-kedai jamu, dia pernah beli... semoga Allah izini...


Tingin nak buat stok EBM cam ni...


cam ni


cam ni


cam ni


cam ni


tak pun macam bawah ni pun jadi la...





*pic googel