encek adam amsyar...

oooo en papa, tengok la perangai dia sekarang ni... en papa tak da kat rumah dia la maharaja.. tak cukop kerusi ringan, kerusi berat ni dia tarik. pelan-pelan kena kepala pas tu tengok mama. bila mama kata "aip...." terus tak pegang kerusi tu, pastu apa lagi jatuh la kerusi tu, nasib walker cek tu besaq taw....

ni pulak, makcik tengah ulangkaji kat meja kecik, ada salotip ni, dia tarik tarik dan tarik, bila telekat kat kepala tak padai ambik.. dalam hati mama "kah kah kah... boooo tak leh ambik" sian jugak tengok dia tak pandai ambik bila kat dahi sendiri.. dalam hati aku "tak pandai lagi kot nak bajet" sampai kesudah tangan merewang merata sampai la aku yang tolong buang dari dahi dia... hai la anak, kaulah penyeri hidup mama papa...