My Mom Day...

Best gak mothers day tahun ni... malam sabtu abah belanja makan kat kedai siam kg aku... kul 11malam tu.. (kakak jangan jelos nanti hg balik kita pi makan)

mak abah makan sungguh, (kami pun sama) pakat lapaq tunggu mak berlatih nasyid tuk esok...
en adam amsyar??? tengok aje yer... sbb dah makan kenyang kat rumah mak tok..
ni nasi aku, tak pernah makan, nasi goreng thai.. ok la...

ni mak & en papa punya, nasi goreng latna..


adik n abah, nasi goreng daging merah..


tom yam campur...



esok tu 8/5/2011 buat acara potong kek la... kek spesial tuk mak (last minit beli) tiramisu cheesecake.. sedap...

suapan dari seorang suami yang amat mencintainya...

suapan buat mak yang menjadi inspirasi hudup ku...

adik aku buat.. rajin plak dia..
bunga+fererro special buat mak ditempah khas dari kedai bunga sungai bakap...


mak cakap, mak suka sangat... tqvm mak.. i luv u so much...