ubat titi mata

korang ingat tak aku ada cita pasai mata aku merah?



setelah diberi pendapat seorang kawan tentang ubat titik mata, so ari tu aku p c4 beli ubat titik permata hijrah kale itam ni. RM59.00, 60 la tu. aku pakai tak sampai seminggu, SELEPAS AKU TEKAD BUAT KANTA BARU TUK SPEK MATA AKU!. minggu ke 2 aku stop. rasa tak selesa, aku ni heran la kenapa mata aku MAKIN KELABU, pada hal aku baru sangat tukar kanda baru.
setelah aku pk balik, rasanya sebab aku pakai permata hijrah ni. tak sesuai kot. sbb budak kat kaunter tu kata tengok orang sama. sesetegah orang tak sesuai. memang, mata aku sekarang ada kembang sikit. MENYESAL wes... tapi apa gula kan...

so sekarang, aku kembali pakai ubat titik yang lama ni. dalam masa 1 minggu, ubat ni mampu kurangkan merah mata aku. mak ngan en papa pun tegur. so aku akan terus pakai ubat yang disarakan oleh DOCTOR SAHAJA!
-p/s : kepada sesiapa yang nak permata hijrah ni bagi tau aku yer. RM30 sahaja.