Selasa, 8 Mac 2011

Alahmdulillah....

Akhirnya berjaya jugak aku posa kemarin...
pas balik keja ada letih sikit, sampai2 je aku rebus daging, siap barang2 nak masak.
tingin nak buat daging black paper, ambil resepi kak liza.
ketaq lutut gak sambil masak, tundung ambik barang, buka peti ais tundung lagi mana tak fenin.
dah satel masak, mandi, pas tu aku rest nak pam susu,
dapat sikit ja, aku rasa keletihan yang amat sangat, pas tu rasa mcm nak pitam..
betul la n3 aku tu... aku rest sat sambil baring atas tilam bujang, layan tv3.

ni la yang aku nampak, malas nak tengok tv, tak da kija...
mana en musyuk? beliau berada di rumah mak tok.
memula aku nak pi ambik, mak aku kata tak yah la, pas bebuka mai ambik.
aku pun tak kalut sangat la.
tapi en papa tak balik lagik....
nampak gayanya aku bebuka sorang la...

ni la daging black paper aku. sedap.... (sayur dimasak berasingan yer)

ni la menu aku, soya + nasi panas direndam dengan air rebusan daging...
walopon nampak bugil, menambahkan lagi selera aku... (tapi tak tambah nasik yer)


sampai rumah mak, terus aku terpa kat budah ticik nih....

miss u shayang...