Adam Amsyar Foods

Salam... sekarang ni dah memang kompom bagi en adam amsyar makan dah... aku tak masak bubur nasi lagi kat dia (tak da masa sebab masak lama kan) semua yang dibawah telah aku bagi en adam amsyar makan... selang seli la, kalo benda tu hari2 tak syok plak kan..


Nestlé® CERELAC® Infant Cereal Rice & Milk Nestlé® CERELAC® Infant Cereals Stage 1 makes it easier for you to gradually introduce solid food to your child.



Nestlé® GOLD® Infant Cereal Rice with Apple & Cranberry Nestlé® GOLD® Infant Cereal is made from delicious fruits and specially formulated ingredients and enhanced nutrients to give your child the nutrition he needs during these early years.
PEBERET EN ADAM AMSYAR YA...

Nestlé® CERELAC® Infant Cereal Brown Rice The mild tastes of Nestlé® CERELAC® Infant Cereals Stage 1 make for a gentle move from a milk-only diet.
Nestlé® CERELAC® Infant Cereal Rice & Mixed Fruits NESTLÉ® CERELAC® Infant Cereals Stage 2 introduces more new tastes to help develop your little one's taste buds.
Nestlé® CERELAC® Infant Cereal Rice & Mixed Vegetables Nestlé® CERELAC® Infant Cereals Stage 2 – another step forward in your little one's journey of nutritional discoveries.


yang baru sampai semalam... nestle pos, dapat 5pax + resepi dari maggi... tqvm NESTLE



ari tu ada gak aku campur sayur, nakpak sedap jek dia makan..



ubi ketang



carrot



bunga kobis



asparagus


ha... tengah makan...

mudak momot lah...


sampai juling bijik mata dok tengok kaler2 kat sudu tu...


makan lah sayang... apa saja untu musyuk mama...