masak!!

aku ka yang masak? macam tak percaya weh...

aku sekarang dah boleh masak, dulu, nak masuk dapoq jangan harap la. suma mak buat, pas tu nah hambik, kena belajaq buat sorang2...

baru ni si tieka (geng borak forum cari) tanya apa tu taufu teloq... selalunya kalo makan kat hotel kompom ada, dan aku kompom ambik.. masa pi beli barang nak masak aku terus aku sabaq taufu ni...

so aku masak buat cam ada kuah sup sikit, dalam aku buh bunga kobis + keret + ubi kentang + telur.. nyum nyumm sedap sangat...


yang ni sayur sawi cam biasa, cuma aku tambah lada itam.. ok gak..