Cooking!!!!


aku dah padai masak dah sekarang.. wakakaka...

kat dapoq, banyak kertas RESEPI tergantung..

hehehe senang la nak masak, tapi kalo benda yang sama

masak 2 3 kali dah tak yah tengok resepi dah..

bihun, bukan aku buat.. hahahaha.. kak sebelah rumag bagi balas bekas aku bagi spageti aku bagi ari tu..


yang ni aku buat ayam + daging masak merah


yang ni aku buat semalam, banyak gak, dapat gak bagi kat mak sebekas, mak ,abah, adek & en asben puji kata sedap.... wah... i suka i suka i suka..


ni special, nasi goreng ikan bilis... memang sedap... (pakai perencah ikan bilis.. hahahaha)