surprise party beday...

Birthday my hubby

@ my sweet home

19/03/2011 (beday 20hb ^_^)

8.00pm

wit my luv myfamily...

cerita bergambar...

deco deco deco...

santek dok???

sema aku buat sendiri...
kad, aku yang buat taw...

MENU
sosej chesee + black paper

squidball + ayam goreng

French Fries

spaghetti set


lilin dinport dari kedai barangan cake


bom!!!


peberet haku

ketibaan yang tehormat.. tekejut gak..

memula dia tak mau buka pintu, dia rasa mcm ada apa2.

yeh...

"mama buat ka semua ni?" itulah soalan 1st yang tekeluar dari mulut dia...

aku hanya mampu senyum sampai telinga...
eskrim cake khas buat shayang aku..


khas buat somi aku!!!!

baca doa ke bang...


abaikan LEMAK BABY aku tuh.. adam amsyar buat muka ketat plak..

luv u shayang...


aku yang sedang meratah dibelakang...

day 2
20/03/2011
kami kuar betiga setelah lamanya tak kuar bertiga... ke JJ ajek..
sedap...

aku mengidam benda alah ni dari peknen, tak sempat gak nak beli, so semalam dengan semawaan en somi, apa lagi, aku rembat la..

muka ketat, tapi keyang dah pun..

ni ha, dorayaki kosong 9yang aku belender ngan mulut aku) + air masak

pas tu ujan plak, tok leh nak lepak kat luar, singgah kat rnr ajek..

ralittttt.. tengok orang main kat tmn mainan..
nanti adam boleh main jugak..

cam kat cameron pulok...

apa tu? menatang tu buat sanrang, pandai plak buat bentuk love khen...

muka mama mentain keiambang, adam gak buat muka ketat...

muka mudak ngantoks...


tak mo....

nak turun...

dapat gak sekeping taw...

aku

yang

berperasaan.. wakakaka..
jangan ada yang muntah darah hokeh...

benda wajib aku beli...




ni suma makan malam aku.. maleh nak masak weh...

sekian....