Khamis, 3 Mac 2011

Kenuri

peace be upon u
26/03/2011 rumah aku buat bacaan yasin + kenuri arwah abang & arwah abah (mertua) + masuk rumah baru KAMI bertiga...
berdua ja sebab orang PEERTAMA sedang ambik gambo.. kepada en papa, ampun yer tak sempat nak begambo kita bertiga.

Tuan qomah kedua... ^_^

abah aku yang qenyeh tengok 2 menantu dia buat kija... hahahahaha..

keadaan2 sebelum orang makan.

teserlah khemah jkr... kui kui kui...
yang dalam rumah sedang baca yasin...


seramai 30orang kg mak aku sedang baca yasin, aku nak baca gak, tapi tak sempat disebabkan kebizian menjadi tuan qomah..

Alhamdulillah, selesai, RIBUAN terima kasih buat makcik2 kg sungai kechil yang sudi datang baca yasin diteratak cek...


makanan yang diimport khas dari orang PENANG & N9... tak sompat nak ambik gambo makanan.
.

MENU
  1. Daging rendang keling -mak aku
  2. Ayam rendang kuning N9 -metua aku
  3. Gulai ikan kering -mak aku lagi
  4. Kerabu pucuk paku+togeh+kerang -dan mak aku jugak
  5. Temikai -sponsor BIL (abg long)
  6. Air Ais Sarsi
  7. Kuih bengkang pandan -sponsor wati <--- tqvm ling
  8. Kuih dangai -by kak ina
  9. Kuih kosui -metua aku

anak buah en papa sendang menyantap... kena makan bawah, bagi yang tua makan atas hokeh...



2 anak teruna aku tido keletihan orang bawa dukong pi mai...


BFF aku, kurang sorang ja, na bucuk gak tak mai disebabkan kebizizan kerjaan... terima kasih hampa sudi gak mai joh2..


putri manja aku sorang ni fever plak, sian dia, bubur mcd pun makan tak abis... sapa perabih putri? mama ka abah?

gamit ina, nak gediks, lama tak megediks...

ina, watie, aku.... ^_^
.
.
.
SEKALUNG PENGHARGAAN
kerana memurahkan rezeki kami beli rumah
Allah SWT
orang kuat yang bertungkus lumus dari hari jumaat sampai kemalam
en papa
mak
abah
kakak
abg wan (BIL)
kema
irah
makcik-makcik yang baca yasin
family metua