Masak lagi

A s s a l a m u a l a i k u m . . .

korang/hampa terliur tak tengok yong tau fu kat atas ni? memang sedap, beli kat pasar malam!!! tak de maknenye aku yang buat. reti pun tak, yang boleh rebus ja. wakakaka.. sos yang penting mesti mau sedap kan. aku selalu beli kat pasar malam kat depan pejabat aku ni (sg jawi). siap beli mutabak kat adam lagi. mutabak kat pasar malam ni pun sedap. kalo ayam, dapat isi beso ibu jari 3-4 ketui. memang sadap. kalo beli adam mesti makan setengah. ada yang teringin? datanglah ke pasar malam sg jawi hari rabu jer okeh... nak cari kat sg bakap hari sabtu pun ada.


kembali ke tajuk sebenar, korang rasa nasi goreng apa diatas ini??? jawapannya Nasi Goreng Tomyam. uolssss sangat sedap okeh. en papa puji ai melambong-lambong, kiambang lagi montot ai... pelannya nak buat tomyam sup sebab aku memang beli barang tomyam siap, sekali siang sabtu dah kuar, ahad pagi en papa minta buat sarapan. (busan sudah makan nasi lemak beli pepagi) so aku buat la nasi goreng ni. memula mencuba, tapi bila dah rasa nanti mesti buat lagi...