Isnin, 20 Februari 2012

Anak patung kertas

Korang ingat lagi anak patung kertas zaman kita sekolah rendah dulu? saiz beso A4 or A3, macam-macam baju, kasut, topi ada kan. kekadang patung ada 1, ada gak ngak pasangan. aku dengan kakak aku buat koleksi jugak. kekadang time mak balik keja mesti jugak mak beli.

dulu balik sekolah ja mesti singgah kat kedai simpang rumah mak aku, beli 20sen punya, kalo duit lebih sikit beli 50sen punya. main punya main sampai terkoyak la.

jumlah tu tak terkira la, kekadang curik jugak kak aku punya, pastu gaduh, sebab sendiri punya dah koyak di punya lipatan tu..

korang pun mesti macam aku gak kan. tipulah kalo cakap tak pernah main. so sekarang ni zaman pun dah moden kan. adik aku lagi tera tau. dia dwld multimedia punya kat dress up games. memang naik mereng aku main. best jugak...


anak patung pengantin paling aku suka sebab nampak sangat comey... nanti nak copy letak kat opis, time tak da internet leh la layan...

selamat mencuba... www.dressupgames.com/