Fareeda lagi?

Assalamualaikum... aku menjelma lagi dalam keadaan yang sangat montot kiambang... tudung cheetang fareeda aku sampai jumaat lepas. di oder dari mama mica. kalo korang nak beli leh cari kat FB 'cira cotton' kain cotton pun dia ada jual. santek-santek tau...

Sebenarnya memang dari dulu aku sesangat suka kaler coklat. bila tengok tudung fareeda cheetah yang dipaki oleh model dibawah ni, terus terpaut.

santek kan? harga boleh tahan.... aku ni duit tu takda la sangat, tapi main nafsu yang datang macam LRT aku sambaq terus... bila sampai je kat aku, terus try, memang santek sesangat. en papa pun puji tau... laki mana tak puji kalo bini pakai elok kan? Alhamdulillah. tapi tak leh la beli selalu, bengkok bank aku.

tara!!!!! santek kan? gambar atas ni aku pakai isnin lepas mai pejabat. rasa cumil ajek. puas hati beli tau.. "fareeda nyata jelita" ja.. kekekekeke...