Adam Kena cucuk

Assalamualaikum....

Update Adam Amsyar, beliau sudah 18 bulan loh!!!! "sudah beso anak mama..." kemarin dah pergi klinik dengan en papa, berat beliau sudah 11 kilo! tinggi 79cm! mengikut cakap nurse Adam terlebih tinggi.. kui kui.. tapi tahap normal lagi ya... bila diukur pula dengan kilonya tahap dia normal. bila ditengokkan dengan dengan si Danish anak kak aku dengan Adam memang teserlah ketinggianya, sama gak dengan anak sedara en papa, walopun tua dari Adam 2 bulan.

Alhamdulillah... janji Adam sehat no, mama papa pun senang hati.. pas tu kena cocok la sekali kat peha. memula dia teriak sebab kena pegang (nak lepaskan diri) kena cocok dia terkejut sikit (ada teriak sikit) pas tu ok dah... tak de demam-demam. "anak mama pandai..." itula ayat pujukan aku tuk dia...

Ari tu gi jejalan gurney, 2 minggu lepas! kah kah kah, baru nak letak... saje je nak bagi ceriakan blog sendiri. Hari ni jumaat, sok aku planing nak buat cheese kek... minta-minta la jadi.... amin...

encik papa
puan mama



we *___*