Ramadam terakhir vs Pompa Bensi

Salam uols.. uols layan tak cita ni? aku layans cita ni. best.. fazlina plak belakon, dia memang best belakon, macam ogy gak, dengan penuh perasaan. cita ni hari selasa sampai khamis 10.30pm. minggu ni last, so jangan terlepas hokeh!!!

uols dengar tak lagu tema tu? "JANGAN LUPA NAMAKU" nyayian kumpulan POMBA BENSI bukan pimba katun peberet anak aku tu yer. aku dah dwld lagu tu dari 4shared. memang layan la. kat opis pun aku buka lagu ni dok ulang tu la.. kekekeke..

Pada mulanya aku ingat pomba bensi ni kumpulan indon sebab lirik ala-ala indon, carik kat gugel qupenya Nadia Aqilah, Aqasha & Azma.