Berbuka lagi

Salam. sabtu lepas kami (aku, en papa & en adam) ke kamdar beli baju raya. en papa aku sarankan kat dia supaya beli baju siap dah n jumpa juga yang berkenan. pas tu cari kain kosong kat adam untuk buat jubah, pas tu cari kain kat aku sebab baju siap dah memang tak da langsung yang berkenan. baik kat parit buntar lagi banyak pilihan baju. so jumpa la 1 kain cotton yang aku berkenan. tema tahun ni KELABUS! ok kan? dapat jugak kale impian aku tuk tahun ni. "tq kepada en papa yang setujus dengan pilihan pn mama"


muka budak baru bangun tido, sangat monyok.
muka budak kelaparan

en papa dah beli bubur ayam McD

hahaha.. ni nasi takut aku+ayam goreng yang beso+telur sothong yum yum...

ni nasi en papa sayur+sotong+tokua

dengan tenangnya kami makan sambil en adam dihiburkan oleh pim & pimba





en papa tengok en adam

pn mama plak



ni ha, untuk sekian kalinya lama gambar aku tak tempek kat blog aku... ini buat tatapan yang merindui aku, terimalah pic aku yang kiambang inis.... :D