Futung rambot

Salam suma.. jumaat lepas, en papa telah membotakkan anak sulongnya (tak botak sangat pon, no 2) dengan hasil pertolongan paklang aku. aku ni memang niat lama dah nak botakkan rambut adam ni. rambut dia lebat n cepat naik.

gambar sebelum.

masa mula nak letak mesin cukur rambut tu dia toleh2 belakang jugak. lama dah setengah dia mula nangis, sebab rambut jatuh kat muka dia, dia rasa rimas. en papa pun dah gelabah tengok anak dia memberontak. aku yang pegang pun tengok kesian. ada lagi suku je masa tu dia memang teriak sungguh nak protest. so en papa stop sat bawa dia ronda jab. sambil teriak, dia tengok kat aku, paklang n maksu dia menjerit marah sambil meleleh air idong. kekekekeke... padan muka mudak tu... pas tu aku cakap sambung cepat. dah satel terus aku bawa dia ke bilik air maktok yang baru.. kekkeke... lama-lama baru dia ok.. kena main ba cak...

hensem kan...

memang nampak lain sangat muka anak aku sorang ni. nampak macam mudak beso dah. sementara tunggu nak besday adam nanti mesti rambut dah naik kan. mesti somel macam biasa...

sekadar hiasan, tqvm kakak kus tersayang, dapat jua aku makan gcb ni atas duit apc mu iteww.. luv u.. mmuuaaahhh..