Menu berbuka

Salam.. alangkah serononknya aku berpuasa rumah aku dah 2 minggu. kenapa? sahur mak masak mak sedia.. aku digerakkan untuk makan jek.. kekeke.. (anak yang terlampaw! sangat lemak) kesian mak aku. kebetulan en adam amsyar bila tido rumah mak tok dia pun tido lambat, kul 2 pagi pun ada. memang kemengantukkan sesangat. aku plak dapat mak yang terbaek sangat. smekasih banyak-banyak mak.. luv u...

Sabtu lepas aku bagi mak aku rehat. aku masak ayam paprik & tomyam. boleh tahan jugak, walopun tak reti masak, rasanya tidak menghampakan. siap mak aku buat ayat lagi kat laki aku "bini achik la ni dah pandai masak la..." laki aki qenyeh jek.. siap dah berjanji nak buat daging paprik kat metua aku.. insyaAllah yer ling...

ayam paprik
hot tomyam....