Berbuka

salam uols.. n3 simple sebab aku sedang mengantuk lagi walopon tadi tido hampir 1jam.. ayam tu nampak sedap kan? bukan aku masak, mak aku yang bagi. resepi dalam chef wan, cuma nenas tak da sebab abah aku tak bawa balik lagi masa aku tapau kat mak aku ni. aku buat daging kunyit n sawi goreng jek. simple la sesangat makan semalam. sekali 2 gelas beso soya cincau aku bedal.. sahur aku buat nasi goreng dengan kuah sambal mak aku + sambal nasi goreng adabi, sedap jugak, sayangnya tak abis, aku bagi kat anak buah aku kat sebelah rumah mak.




pengarang jantung aku ni semalam pun orang tengah makan dia dok tepuk peha aku suh dukung. alhamdulillah Adam Amsyar sihat dah dari demam. cuma selsema dia ja dok ada lagi, bunyi kahak pun macam banyak. kalo tak kurang jugak kahak dia kena bawa gi sedut la. aku leh sedut time lepas bebuka ja... semoga sihat selalu yer syuk...