Jejalan

salam.... cita hal cuti 3 hari... buat apa? jalan-jalan sampai tapak kaki sakit, tapi tetap nak meronda sakan.. hari jumaat pi c4, hari sabti pi jusco pacific, hari ahad pi tesco, cari barang tuk rumah nanti sikit2, n semuanya sampai rumah malam buta, letih, titot sampai tak ingat donia...

layan pic yang ada hokeh...
yang ni huby ambik, tak pasan pun, punya la ralit tengok baju2 baby... pas tu kat baby tak beli pun, beli kat dani ajek...
mama!! hubby panggil, tengok, muka spontan e perot sepontan... adus.. cam nak meletop je nampak...
kat rumah mak+baru balik keja+peluh (tengah tengok huby main badminton dgn adik) saya pun main gak, tapi pukul sikit2 setempat jek.. kenapa tutup muka? bepeluh gila, saya sendiri tak sanggup nak tengok... eeeuuuu...

6 month pregnant belly :D