Rabu, 19 Mei 2010

my baby+murah rezeki


salam... alhamdulillah my baby dah cukup 23 minggu... my baby sihat sangat-sangat, dia hepi (saya rasa la) sebab lately ni dia sangat aktif... tapi kalau saya tak sihat+sakit dia pun turut sekali, senyap je (tul ke, tak pun sbb dia aktif sangat).. memang seronok kan bila rasa baby kita aktif kan... tak sabar nak scan lagi, nak tengok tubuh badab dia yang comel sangat...

Perkembangan minggu ke-23. Pada masa ini tangan dan kaki bayi telah terbentuk dengan baik. Jari-jemarinya juga terbentuk dengan baik. Perubahan yang berlaku pada puan untuk minggu ini amat baik. Antaranya ialah rambut, tekstur kulit, kuku da warna kulit. Rambut kita akan menjadi lebat dan berkilauan. Kulit pula akan menjadi bertambah gebu, licin dan lembut.


syukur Alhamdulillah kepada Allah SWT sekali lagi, akhir-akhir ini family saya sentiasa dimurahkan rezeki yang tak berhenti.. orang cakap rezeki anak... salah satunya tentang RUMAH. Alhamdulillah, kami dalam pemprosesan membeli rumah baru untuk kami 3 beranak berlindung.. rumah biasa saja, cukup untuk membuatkan kami ber3 bahagia... InsyaAllah dalam 1 bulan lagi dapatlah kunci rumah...

nanti dah dapat kunci rumah saya bagi tau yer... :D

saya bersyukur, dan saya doakan agar kami dimurahkan rezeki lagi... dan juga buat rakan-rakan saya yang sudi ke blog saya ini... amin...