Rabu, 12 Mei 2010

TAG-kasut feveret

saya diTAG oleh momy adc kasut feveret... mekasih la momy rissa...

saya pun tak da beli kasut baru, dolu2 masa sebelum kawin tiap 2 3 bulan sekali kompom beli kasut... sekarang dok pelah 1 kasut peknen tu jek...

meh tengok kasut saya, memang nampak belacan hokeh sebab dok kena pelasah hari2...

kasut peknen. yang ni jek yang saya pakai pi mana2 pun walau dekat atau jauh, yang ni jek yang sedap pakai tuk sepanjang peknen nih...


yang ni saya pakai sekarang sepanjang dok dalam rumah. beli kat nite market ajek... sakit kaki berjalan dalam rumah..


kasut ni saya beli lama dah sangat2 memang sedap pakai... tengah mandi air terun pun pakai.. :D

kasut ni pakai pi jejalan (sebelum peknen)

dengan ini saya mengTAGkan kepada

  • zue

  • atie

  • blackrosefan

  • kak eynda