Rabu, 12 Mei 2010

mimpi!!!

salam semua... sekarang 8.00am awal kan saya nak memblogkan diri... semalam saya termimpi tentang 'buang baby'.. terlalu marah sangat dengan orang yang dok buang baby ni sampai termimpi2...
yang saya ingat saya ada berdekatan dengan masjid/surau, kat toilet kot, gelap, macam baru pas hujan. orang ramai gak sebab kebetulan belakang tu ada pasar malam...
saya lalu kat belakang masjid tu sambil lalu dengan hubby ada sorang pakcik ni sambil dukung baby menuju kat saya sambil marah2... "hey, hang yang buang anak ni kan??" saya dengan hubby terkejut n sebak tiba2, saya cakap la bukan. tapi pak cik tu iakan jugak sambil paksa2. "hang jangan nak tipu ramai orang kata ni anak hang!" masa tu saya memang tengah mengandung macam perut sekarang la. pas tu saya cakap "pak cik, (sambil tala perut kat pakcik tu) saya ni dok mengandung lagi, bila masanya saya buang!" pas tu pakcik tu terkejut, terus blah bawa baby tu... n saya pun terjaga sat, pastu titot balik... ~_~"
kalo pk logik saya ni dah kawin hokeh.. kenapa la nak pi buang.. tengok la a little baby yang ada, semuanya menyejukan hati, tak sanggup la nak buang...