Masa bersama anak-anak

Assalamualaikum...

Hari cuti sabtu ahad iolls mesti megrain boring dok rumah kalo time patang2. habis kuat pun ajak en papa ronda bawa anak2 kemana2... selalunya ke bati kawan tengok orang main kapal terbang kontrol tu. pas tu tengok monkey ke lepak main buble atau layang2 kat tepi stadium batu kawan...

Hari tu bawa anak naik jeti batu musang bagi kena angin pantai. best juga.. adik teruja ja tengok laut, mungkin dia nampak lapang ja sambil kena angin laut. apa pun masa bersama anak kalau boleh memang nak luang sangat sebab rasa tak lama dok dengan diorang kan.. asyik keja ja... (macam bizi sangat)...

we olls #kazrulsfamily

anak2 kesayangan mama Adam Amsyar & Ammar Rifqi

Abang kalo nak minta peluk adik mau jg dia, tapi tak mau lama2.

adik ni biasa la.. dalam mulut ada ketui mas, susah nak senyum susah nak cakap. muka kering ja..hahaha

Abang kalo dapat milo mau jg duduk diam sat

ni gambar bawah jeti. en papa tengok geram ja ikan banyak2 tu


ok bye

ni beberapa entri kenangan kat jeti ni