Raya Day 2

Hari ke dua raya pergi rumah kawan2 en papa... pegi dalam 3 biji rumah je sebab memang tau dah si abam tu nanti kat rumah orang macam mana.. bukan apa, tak semua orang faham nak istimewa ai ni macam mana.. so kami suami isteri dah bincang tak boleh duduk lama n tak banyak rumah boleh pergi...

dah mandi comel2 pakai baju robocarpoli mama apa lagi, nak la ambil gambar dengan benda yang sedang hot sekarang ni... mula2 mau la duduk...





pas tu tau dah.. dedua pegi.. hahaha...

baju ni mak yang belikan... tengok daun kaduk kat baju tu terus teringat miangkam... apa pun tq mak.. di rumah pertama, duduk luar ja, duduk dalam nanti banyak cerita pulak si abam tu... nasib la adik kecik lagi... hihihi senang control... abis kuat nagis selak baju bagi susu..haha...

suka sangat gambar papa ambil ni... anak2 nampak cute.. si adik ni macam ni la muka dia... masam ja.. mak n mak2 sedara kata macam ai kecik2 dulu, susah nak senyum... haha.. nasib ai ni mdah besar suka senyum.... sori ye papa, tak da pulak gambar papa...