September Birthday

Assalamualaikum...

Lama tak update blog.. n3 kali nak cerita hari jadi jer ya... bulan 9 birthday anak2 mama... Adam Amsyar 5 tahun & Ammar Rifqi 1 tahun berkongsi hari lahir, adik 17hb n abam 18hb. so pada tepat tarikhnya mama beli kek kecik dulu yer. time raya haji sambut pulak dengan sepupu diorang danish yang lahir 20hb.

17 sept 2015
masa nyalakan lilin ja adik punya teruja sampai pegang api lilin, masa tu sambil kami nyanyi lagu hepu besday terus jadi slow, tokwan yang pegang bekas kek terus ambil isap jari adik yang pegang api tadi.. huhuhu..

18 sept 2015
hari ni sambut dengan papa yang baru balik dari kl... tengok tu lilin letak jauh dari adik takut dia pegang macam semalam.

pic atas ni saja umo masa umur Adam Amsyar setahun n tahun ni Ammar Rifqi pakai baju yang sama... masih elok sebab jarang pakai...

2011 & 2015

2011 & 2015