Carnival SP lagi....

 Assalamualaikum....

9 Syawal bawa anak2 pegi mandi manda kat carnival SP. kali ni 1st time la Ammar Rifqi jejak carnival. baru baik selsema batuk, nak jadi cerita keesokkan harinya dia demam... huhuhu.. panas agaknya, mama pun betul sangat tak pagi dia pakai topi. ingat ye kengkawan, kalo nak bawa anak kecik mandi tempat terbuka bagi pakai topi sebab diorang sangat sensitif....

Kul 8.30pagi dah bertolak dari rumah. kali ni bawa maksunya.. tiket dah naik harga ya. Dewasa RM30 budak RM25. Adam Amsyar dapat RM16 sebab dia sangat istemewa....

tak sabar nak bagi adik mandi air...


kami suka pegi awal masa pintu baru buka, tak ramai orang, tempat pun suka hati la nak pilih. kali ni pegi en papa bawakan kemah sebab senang nanti nak menyusu adik n bagi dia tido. lupa pulak nak ambil gambar kemah.

kazrul's familia



Adam Amsyar biasalah dia, memang teruja sangat la dia... siap berani naik gekonsor tinggi tu... naik p la 10x tak jemu, tapi orang yang teman la penat... lepas ni kalo p lagi kena jaga dia betui2 sebab dia dah biasa, nanti dok buat kepala sendiri.


adik pun best dia, siap nak berangkak sendiri lagi kat tempat cetek. tapi yang ni lagi kena jaga, mata tak boleh lekang tengok dia.

balik pengsan semua, masa ni aiolls pun tido tak sedar maksu ambil gambar.. berat la kepala anak mama dok tanggung kepala mama..hihihi sowiiii

gembira hati mama papa tengok anak2 hepi... 

ini tips ya kepada ibu bapa yang nak bawa anak keluar kemana2 or pegi mandi waterpark.