ICT Shah Alam

Assalamualaikum...

Korang nampak tajuk n3 diatas? akhirnya sampai jua aku kat sana. sebelum ni aku planing nak pegi, tapi disebabkan adik ipar aku sakit so tak jadi pi. kali ni memang 'tekad' aku nak pi akhirnya tercapai jua. Jumaat pagi bertolak dari rumah aku terus ke Puncak Alam rumah adik ipar aku tu sampai kul 2 lebih. MIL aku ada sana ikut adik ipar aku balik rumah dia, kebetulan ahad ada kenuri rumah adik dia kat Senaling N9.

So malam tu dalam kul 8 lebih keluar dari rumah dengan sebijik kereta. 6orang sumer termasuk Adam Amsyar. saving sikit, parking kena RM10 hokeh... perjalanan rasa 1jam kot. kawan aku kat Borak kata 30minit tanpa jem.. kekeke jem ada gak time susur keluar jek... wes korang, aku malas nak taip panjang2, layan picca bergambar kay...

susur keluar ICT

 korang perasan pic ni kat instagram? facebook?


 ni ha, upload terus.. kekeke..

 suka pic ni, Adam orang paling hepi dengan lampu2 ok.. sebab tu aku nak sangat bawa dia pi sana..

 tapi dia dok ushar batu-batu kecik kat tanah.. adoiii.. kutip Adam jangan tak kutip nanti mama cubit pulak tangan tu..

 sunflower, sangat cantek...

 Ada jual benda alah ni pulak.. ada dalam 4-5 kedai yang jual.. Adam apa lagi 'mengelupoq' la dia nak nak..

 ok, hasilnya dah dapat. RM10 wes.. kalo kat pasar malam baru RM5, dah la begegar semacam, geli tangan aku bila pegang..

 weols...

 ^_*

port 1st Adam cari tempat duduk nak minum air kotak.

merentas di sebelah plak, tengah2 ada rumah kedai.. banyak jugak benda untuk naik+main tapi aku tak ternaik main dengan ada si kecik ni. sekali naik aku pun tak tau berapa hengget.

 port 2nd & 3rd, sangat cumil anak mama pandai cari tempat duduk, bukan macam mak dia..kekeke... orang senyum je tengok dia sebab pandai cari tempat duduk walopun ditangga.

 lampu warna-warni yang ceria...

 ok, pic ni yang elok sikit tapi perut aku yang namapk hudoh... sila abaikan -_-"

 my SIL  husband dia yang sangat rajin...

 pic blur sikit...


 wit my darl...

 port last dia... luv u sayang mama.. nanti kita pegi lagi kay...