Langkau ke kandungan utama

ICT Shah Alam

Assalamualaikum...

Korang nampak tajuk n3 diatas? akhirnya sampai jua aku kat sana. sebelum ni aku planing nak pegi, tapi disebabkan adik ipar aku sakit so tak jadi pi. kali ni memang 'tekad' aku nak pi akhirnya tercapai jua. Jumaat pagi bertolak dari rumah aku terus ke Puncak Alam rumah adik ipar aku tu sampai kul 2 lebih. MIL aku ada sana ikut adik ipar aku balik rumah dia, kebetulan ahad ada kenuri rumah adik dia kat Senaling N9.

So malam tu dalam kul 8 lebih keluar dari rumah dengan sebijik kereta. 6orang sumer termasuk Adam Amsyar. saving sikit, parking kena RM10 hokeh... perjalanan rasa 1jam kot. kawan aku kat Borak kata 30minit tanpa jem.. kekeke jem ada gak time susur keluar jek... wes korang, aku malas nak taip panjang2, layan picca bergambar kay...

susur keluar ICT

 korang perasan pic ni kat instagram? facebook?


 ni ha, upload terus.. kekeke..

 suka pic ni, Adam orang paling hepi dengan lampu2 ok.. sebab tu aku nak sangat bawa dia pi sana..

 tapi dia dok ushar batu-batu kecik kat tanah.. adoiii.. kutip Adam jangan tak kutip nanti mama cubit pulak tangan tu..

 sunflower, sangat cantek...

 Ada jual benda alah ni pulak.. ada dalam 4-5 kedai yang jual.. Adam apa lagi 'mengelupoq' la dia nak nak..

 ok, hasilnya dah dapat. RM10 wes.. kalo kat pasar malam baru RM5, dah la begegar semacam, geli tangan aku bila pegang..

 weols...

 ^_*

port 1st Adam cari tempat duduk nak minum air kotak.

merentas di sebelah plak, tengah2 ada rumah kedai.. banyak jugak benda untuk naik+main tapi aku tak ternaik main dengan ada si kecik ni. sekali naik aku pun tak tau berapa hengget.

 port 2nd & 3rd, sangat cumil anak mama pandai cari tempat duduk, bukan macam mak dia..kekeke... orang senyum je tengok dia sebab pandai cari tempat duduk walopun ditangga.

 lampu warna-warni yang ceria...

 ok, pic ni yang elok sikit tapi perut aku yang namapk hudoh... sila abaikan -_-"

 my SIL  husband dia yang sangat rajin...

 pic blur sikit...


 wit my darl...

 port last dia... luv u sayang mama.. nanti kita pegi lagi kay...

Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…