Langkau ke kandungan utama

Maybank hantar ai ke Legoland!!!

Tak lah... tak hantar pun, tapi kalo nak Maybank hantar korang ke Legoland, masuk la Contest Maybank ni... mana la tau rezeki menyebelahi kan... Bertapa teringinnya aku menjejakki Legoland bermula aku tau tahun lepas... hemmm cira ooiii bila ko nak bawa aku pegi sana...

Maybank - Legoland Bloggers Contest

Blog about “Why Maybank should give me tickets to Legoland” & you could win free tickets!

Maybank - Legoland Bloggers Contest is a contest open to all Malaysian residents. Bloggers will blog about why they would like Maybank to give them tickets to Legoland and they will stand a chance to win tickets to visit Legoland!
Contest Period
11 - 30 September 2012 (Winners can visit Legoland in December 2012 School holidays)
Prizes
  • Grand Prizes - One (1) pair of Season Tickets to Legoland Malaysia
  • 10 pairs of Day Passes to Legoland Malaysia
How to participate
  1. You are required to write a short blog post in your own blog about "Why Maybank should give me tickets to Legoland" (in less than 500 words). 
  2. Judging criteria will include creativity, originality, and elements of humour.
  3. You are allowed to use images or videos to make your post more interesting. 
  4. After you have published the post in your own blog, you will need to email the details of the submission including your Name, IC Number, Address, Contact Number, and the web link of the post in your blog to social@maybank.com.my
Terms and Conditions apply.

Next steps

Call us

Got a question? Call our Customer Care hotline at
1300 88 6688, any time,
any day
Klik digambar




Kan aku dah cakap... cira awai dah pi.. almaklum la kan.. orang Johor cepat la sampai, aku ni utara semenanjung lambat la sampai... hepi tengok ko dngan family dah pegi... nanti aku pegi aku kaborkan kat ko..

Saya menyiarkan iklan Nuffnang

Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…