Adam & Danish Birthday

Assalamualaikum...

Ok, Adam sambut besdaynya untuk kali ke 2 bersama Danish yang lahir selepas 2 hari kelahirannya. So sambut kat rumah maktok lah sebab semua ada kat sana. Minggu lepas kakak aku balik ngan family dia.. kami sekeluarga ni memang tak pernah lupa sambut besday n menjadi tradisi akan membeli kek atau buat makan2...

Alhamdulillah, ke2 anak aku ni sihat sejahtera... semoga Adam & Danish dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan, sentiasa dilindungi Allah SWT.. amin...

 Birtday boyz.....

 White Chocolate lagi..

 sangat tak puas hati dengan tulisan dia... mcm tulisan india pun ada..


 Sat mau pakai topi sat tak mau.. tu dah mula nak bukak..

 ok dah bukak... suruh tiup pun tak mo...


 my luv sis yang dag sangad kurus pendangan SD2, sapa nak? boleh oder kat ai..

 we...

 Adam kena penyet lagi..

 kakak familys

 mak tok, tokwan n de cucus...

 sangat suka makan kek.. 2 potong jugak dia makan, ayam kfc tak mo... tapi bila mama ratah rangka goreng sebuk ja dia mai makan...

 yum yum... feberet Adam..

 luv u sayang mummy n dady..

 pas kenyang main..

orang lain sibuk makan ayam dia dok solat pas tu tertiarap terus...