Adam Amsyar is 2

18 september 2010, sabtu, 2 tahun lepas saya melahirkan seorang bayi seberat 2.9kg, berambut lebat, mata yang cantik, tepat jam 12.02 pagi di Hospital Seberang Jaya. dan kini insan itu sudah pun berumur 2 tahun.. Muhammad Adam Amsyar, seorang anak yang sangat disayangi dan disenangi...

So pada hari lahirnya Selasa lepas, aku n en papa sambung cuti untuk meluangkan masa bersama Adam. Pagi dalam jam 10 Adam bagun, senyum ja kalo terjaga ja aku depan mata... aku buka kolam dia kat depan rumah...

 ni ha.. model sebelum mandi bersama hadiah yang aku belikan... ayak kedua2 hadiah adalah beroda... apa la aku ni...

Petang tu bawa dia main kat taman mainan, sambil main sambil kutip batu kecik.. itulah Adam kalo kat taman mainan kampung aku...

 Pas tu terus ke SR, carik cake untuk Adam..

 ok, umpan pertama untuk dia dok diam...

 minta diorang ketak lilin... 'Adam seorang yang takut api!' So memula malu..

 Tak sabar nak makan aku suapkan dulu.

 White Chocolate Macadamia... ada kacang.. sedap..

Adam tak hembus punya.. dia tengok sampai kesudah.. pastu tengok asap tu pi mana.. kekeke...

 yang dia tau cake tu dia punya...

Adam makan sampai abis...

n papa tak sihat.. but apa pun tqvm papa..

 papa umpan sate lagi...

aku punya.. aku oder meatballs, yang mai ayam??? raya macam nak suruh ja tukar, tapi aku ni baik ok... ni juga feberet Adam, so kami kongsi...