Di Senaling

Sambungan dari cerita ICT, hari keesokannya (petang) terus ke senawang (rumah mertua adik ipar aku) makan sub daging rusa ok + lontong lagi...

 weols ondeway keluar dari puncak alam..

 its my musyuk yang wongi...

 untuk kali ke2nya aku melalui jalan rumah bloger kak eynda... teringinnya nak jumpa akak.. tapi ai malus...

So malam tu terus ke rumah paklang kat Senaling N9, sampai 1 pagi kalo tak silap. Adam dah tiso dah dari senawang akibat jatuh dari berdiri atas tembok + nanis melalak dan terus tido sampai ke esokkan paginya.. lega jugak aku, dia terbaring sorang kat belakang...

 paklang & familys home.. sangat cantik...

 rumah kat belakang ni dia buat stor.. hambik ko, buat stor, kalo aku buat rumah la... bawah memang stor, atas ada 5 bilik tido, 2 bilik air + ruang tamu... bilik atas untuk tetamu yang mai rumah boleh la tido kat sini..

 pandangan dari atas, ada berapa kemah aku pun tak tau, 10 kot.. paklang ni buat katering u... makanan dia yang paling feberet 'daging salai' la.. tapi hari ni dia tak buat, frus aku.. tapi ada 5eko kambeng.. nah hambik..

 petak merah tu tempat diorang masak2 untuk kenuri...

 pagar tak letak lagi, so keselamatan Adam sangat la aku ngan en papa jaga...

 nampak itam2 tu? binatang mcm tebuat, kalo ketit org pun boleh demam apa...

 pagi tu Adam tetap di bilik air.. sangat suka mandi (main air sebenarnya)

 Adam & mama...


 Laksa pilah... sedappppp... tapi kalo + dengan penang lagi sedap..

 ok, mama dah mandi utk kali 3 petang tu, sangat berpeluh... merasmikan aj204.. kekeke...

 aku punya!!!

 Adam yang malam tu sangat hepi.. senyum ja bila anak2 paklang ambik gambar.. cumil la...

 lagi...

 hepi lagi..

 n lagi... bersama anak paklang....

 maklang (atas kanan) yang lain anak2 dia.. tq ya.. hepi dok sana... maklang sori ye tak leh tido lama2, nanti kami pegi lagi...

 peneman setia Adam... (hp papa)

 kul 8 makan nasi dengan garfu kul 11 makan dengan camca...

we.. -_*