Khamis, 1 April 2010

Beautiful Blogger Awards

1. Thank and link the person who gave u the award. Thanks a lot to MOMY ANUM di atas BEAUTIFUL BLOGGER AWARD!! tq so much laling...

2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
-saya tak ramai kawan yang ada blog, ini ajer... :D
kak eynda
Luv ma
Zue
Lin
B.R.Fan
my sis
kak diana
3. Contact said Blogs and let them know they've won the award.
Okes....

4. State 7 things about yourself.

-Saya seorang Isteri kepada Mr. Achik sudah 110 hari!!!

-Saya juga bakal menjadi seorang IBU, dah mengandung 113 hari = 16 minggu 1 hari, IsyaAllah akan melahirkan my1st baby pada 15 September 2010 selepas raya aidilfitri...

-Suka kat kucing & benda-benda cumil. kekadang benda tak tak cumil sangat pun saya kata cumil...

-Kuat makan??? yes i'm... lately ni memang saya seorang kuat makan, kalu tak caya tanya my hubby...

-Suka buat mulut muncung kalau nak apa-apa dari hubby, pas tu mesti dapat.. hehehehe...

-Sensitip, betul ka?? bertul la... mak cakap tesentap.. sensitip yang kuat merajuk, tapi senang sangat nak pujuk, maksudnya mudah sejuk hati.. eeeee tul ker :p

-Murah Senyuman, siyes.. tanyalah kepada sesiapa yang mengenali saya, memang mudah senyum kepada semua orang, tak kira melayu, cina india... kita kan 1 Malaysia...