Jumaat, 1 Ogos 2014

Raya pertama 2014

Hari Raya pertama di rumah mak abah tersayang... Alhamdulillah dapat bekumpul seluruh keluarga... macam ramai sangat.. Planing baju suma nak sama warna, tapi akhirnya tak sama, tapi hari pemakaian nampak sama hiajau+biru...

Layan cerita begambar ya...

tuan belog.... kain lycra ni bidang 60 tapi aku hantam beli 4.5meter... lebih belambak, nanti nak mintak kak yang buat baju ni kain lebih buat tudung ja. serlum pakai terus. paham serlum?? hahaha... pilihan drees sebab peknen kan. silap haribulan baju ni boleh bagi ja kat mak sebab besar gilos... kenapa pilih lycra?? sebab tak payah iron.. hahaha... baju ni aku hantar 1 bulan lagi nak posa, bila siap??? 3hari lagi nak raya..huhuhuhu...
 
Lepas suma pakat balik dari dari sembahyang raya-kubur-rumah tokmenakan baru balik rumah sempat begambar ramai2..hihihihi.. Adam Amsyar macam biasalah.. mood cepat hilang...

tengok la pic atas, orang dah set kat kemera dia boleh bagun lari.. haiii tak boleh blah anak aku sorang nih....

so gambar ke 2 kena pegang la... nasib suma ok, cuma adik aku sorang tu tepejam mata..hihihi.. (edit360)

keluarga kak aku. tengok anak dia hat beso tu, dah tak da mood, nak bukak baju pakai tshirt. anak aku sampai ke petang aku bagi dia pakai baju melayu tu, ko ingat murah upah kat uncle tu.mahal nak mampos. jadi pakai la sampai ke petang.

Kazrul's Family.... Raya Haji ni boleh ambik gambar ber4, inshaAllah.... budak tu memula suh dok depan, sekali tak mau dok, kena la gari dok tengah2...


sepupu ni yang boleh ambil gambar pun, si abang dani dah cabut nak pegi kutib tong.



tuan belong puteh penuh dengan tepong gomak..muhahaha...

peluh tak berhenti weh... pegi rumah mertua mandi 2x...air apatah penuh 1 badan.

budak ni sehari dia pegang kemera, macam2 gambar ada dalam tu. bab sampin memang tak mau pakai langsung. jenuh jugut, last dia buka sendiri.

ni kat rumah tok ndak, tiap2 tahun mesti pegi...