Lukisan


 
19/07/2014 - Hasil gambar di atas terjadi selepas mama cuci semua dinding yang dia conteng. Adam Amsyar ni memang tak boleh tengok dinding kosong tau... tengok betul2 lukisan dia ni macam tok wan pun ada sebab macam ada misai.. hihihi.. sekarang dah pandai tambah tangan ngan kaki.. hihihi.. ok la tu. pandai buat baju dan seluar dah.. good job abang...
 
Time balik rumah mak tok sebelum raya tu, sepupu2 lain bz main kat luar, so untuk tidak memboringkan anak sendiri yang tak boleh lepas main tanpa kawalan sesiapa, aku belikan dia warna air. memang dia suka la... time dok pegang pagar tengok orang main, aku panggil dia cakap "abang nak drawing??" terus la dia lari datang.. bab ni memang kesukaan dia la..



 
cantik dia warna, tapi mai kertas no 2 cacamarba dah kalernya... sepupu sebelah tu ushar ja.. bukan mumy kedekut yer, danish boleh main kat luar, tapi Adam tak boleh, jadi danish tolong tengok yer... hihihi...