Rumahku Syurgaku

Assalamualaikum...
 
Dari sebelum raya haji sampai hari ni mungkin sampai minggu depan kena tido rumah mak.. 1 rumah sedang di'plaster ceiling'. Buat biasa2 je.
 
sebenarnya ceiling sekarang (macam kat gambar2 bawah ni) cepat berhabuk, lagi pun tak elok sebab tido pun sedut habuk tu... pas tu makin lama makin kendur, paham tah korang? bukan boleh nih kalo geng forum masuk kompom tamya apakebenda tu? hahaha.. mcm lentur la macam nak jatuh. jiran depan rumah tukar dalam tahun lepas kot sebab ceilang jatuh... so ada rezeki sikit n papa baru buat... Alhamdulillah...
 
 
 barang2 yang mampu letak depan rumah dengan hati kering beharap tak da sapa ambil.. hihihi...
 
 ruang tamu
 
 
 dapur
 
 bilik 1
 
 bilik 2
 
 bilik 3
 
ni bilik 3 jugak.. hahahaha simpat barang lebut2 disini, kalo kat luar nanti basah la, kucing tido la, panjang cita.. sementara letak sini dulu... insyallah siap nanti update lain yer...