Isnin, 21 Oktober 2013

Birthday Birthday Birthday!!!!

Assalamualaikum....
 
ok, cita sambutan hari jadi pulak.. mil aku 10/10, aku 11/10, mak aku 14/10. so kami sambut sama la.. 11hb gi sambut dengan mertua kat rumah dia sebab 10hb tu kami ke ikea kan... tak da sambut besar2ran pun...
 
kek ni kek buat, perisa magga dalam ada potongan buah.. sedap... bau wangi mangga, kuning atas tu rasa coklat.. yum yum...
 
 
 Adam Amsyar, aku n my luv mil... selamat hari jadi mak... semoga sihat selalu (kata-kata yang tak pernag lekang dari mulut aku untuk dia)
 
 kami... budak demokkkk ni suka la ambik gambar laga2 pipi sekarang.. hahaha...
 
lepas raya sambut plak hari jadi dengan my sayang mak.... abah belikan kek, kakak beli makan2.. wahhhh sebenarnya tak tau pun buh nama ai... kujut ols...planing nak sambut mak je n ai ok je... tq ye kak...
 
 
 kek atas ni my sis buat untuk anak2.. mickey tu aku beli sekali dengan besday adam ari tu... so lekat je kat sini... senang keja, ada jugak kek untuk diorang ber2...
 
 hepi besday mak... weols love u so much..
 
 sayer..... birthday yang ke 29 tahun.. tahun ni last la angka 2 dihadapan.. dah nak masuk 30... huhuhuhu tuaaaaa....
 
 mak yang ke 25 tahun... hihihi....

dari kami 3 beradik untuk mak tersayang...
 
 anak-anak...
 
Pas tu Adam Amsyar sabaq terus kemera... berpuluh2 gambar penuh jari dia ada dalam gambar.. jenuh nak delete.. tapi sekali tengok ada bakat jugak anak aku ni... dibawah ni antara gambar yang dia ambik...
 tok wan
 sepupunya danish
 
 pakngah dia yang sedang tido kat sofa
 
 n papa.. hehehe...
 
 las aku ambik dari tangan dia ambil plak gambar dia makan ayam.. alah xsen je, makan tak pon...
 
alu belek punya belek (tengok) kamera tu dia... gambar ambik sendiri... hahaha sangat lawak la Adam ooiiii....
 demok....
 hai sayang, boleh pinjam bulus metes????
 
tuan blog dengan suami terchentha..... tq daling....