Langkau ke kandungan utama

Birthday Birthday Birthday!!!!

Assalamualaikum....
 
ok, cita sambutan hari jadi pulak.. mil aku 10/10, aku 11/10, mak aku 14/10. so kami sambut sama la.. 11hb gi sambut dengan mertua kat rumah dia sebab 10hb tu kami ke ikea kan... tak da sambut besar2ran pun...
 
kek ni kek buat, perisa magga dalam ada potongan buah.. sedap... bau wangi mangga, kuning atas tu rasa coklat.. yum yum...
 
 
 Adam Amsyar, aku n my luv mil... selamat hari jadi mak... semoga sihat selalu (kata-kata yang tak pernag lekang dari mulut aku untuk dia)
 
 kami... budak demokkkk ni suka la ambik gambar laga2 pipi sekarang.. hahaha...
 
lepas raya sambut plak hari jadi dengan my sayang mak.... abah belikan kek, kakak beli makan2.. wahhhh sebenarnya tak tau pun buh nama ai... kujut ols...planing nak sambut mak je n ai ok je... tq ye kak...
 
 
 kek atas ni my sis buat untuk anak2.. mickey tu aku beli sekali dengan besday adam ari tu... so lekat je kat sini... senang keja, ada jugak kek untuk diorang ber2...
 
 hepi besday mak... weols love u so much..
 
 sayer..... birthday yang ke 29 tahun.. tahun ni last la angka 2 dihadapan.. dah nak masuk 30... huhuhuhu tuaaaaa....
 
 mak yang ke 25 tahun... hihihi....

dari kami 3 beradik untuk mak tersayang...
 
 anak-anak...
 
Pas tu Adam Amsyar sabaq terus kemera... berpuluh2 gambar penuh jari dia ada dalam gambar.. jenuh nak delete.. tapi sekali tengok ada bakat jugak anak aku ni... dibawah ni antara gambar yang dia ambik...
 tok wan
 sepupunya danish
 
 pakngah dia yang sedang tido kat sofa
 
 n papa.. hehehe...
 
 las aku ambik dari tangan dia ambil plak gambar dia makan ayam.. alah xsen je, makan tak pon...
 
alu belek punya belek (tengok) kamera tu dia... gambar ambik sendiri... hahaha sangat lawak la Adam ooiiii....
 demok....
 hai sayang, boleh pinjam bulus metes????
 
tuan blog dengan suami terchentha..... tq daling....

Catatan popular daripada blog ini

Ekzos Bocor

Salam.. keta aku dah lama ekzos bocor. ada kot dlm 4-5 bulan lepas. macam mana boleh tau? kalo korang perasan, akan kedengaran bunyi semacam bila dok dalam keta or kat luar (ekzos) itu lah berlakunya kebocoran. aku ni beragak-agak nak pi. so kemarin my laling sudah ajak, ikut la sekali. kena RM80. layan cita bergambar ini ya...
keta baru diangkat
my laling, auw sexsi bang...

kebocoran . . .

tengok!! besaq kan? orang tu pun tekejut, laki aku pandang aku, aku? buat besaq mata... org tu cakap produa pakai besi nipis. memang nampak kenipisannya hokeh!

sudah dibugilkan

tara!! dah psang yang baru (standat) tak mo la buh macam2, habis duit ja. kan???

tup-tup aku jalan depan sikit, perasan plak yang tong besar ekzos ni berpotensi untuk bocor jugak. so minta org tu welding sikit. hemmmmm.. keta ok keta...

Berhati-hati dengan Minyak Angin

copy from my friend...
Ini untuk pengetahuan awak dan bolehlah awak sampaikan atau pesan kepada kawan-kawan tanpa mengira kaum agar apa yang berlaku kepada anak saya tidak berulang kepada anak kawan-kawan kita dan juga umat manusia seluruhnya.
Ahmad Tarmizi Ahmad Basri (anak kesayangan saya yang kelima) 3 tahun
17/08/04 - Deman biasa dan dibawa ke klinik untuk perubatan
18/08/04 - Masih deman dan perut kembong akibat tak selera makan kerana sakit tekak
19/08/04 - Saya kurang senang dengan kesihatan anak saya dan bawa dia berjumpa doktor pakar.
Setalah diperiksa soalan pertama yang doktor tanya kepada saya serta isteri saya ialah...'ada sapu apa-apa minyak di perut' bererti sebagai doktor dengan ilmu kedoktorannya dia tahu bahawa puncanya adalah disebabkan minyak angin.Anak saya dimasukan ke wad. Dia dalam keadaan koma tanpa membuka mata, berkata-kata, bergerak dan pernafasan pun dibantu dengan alat penafasan oksigen. Darah,kencing diambil bagi tujuan pemeriksaan.
Keputusan pemeriksaa…

mata memangdang matalah puncanya

wahhh.. belagu nurkumalasari aku pagik2...

salam korang...

aku besiaran dari opis. (sambil memandang pintu bos aku) kekekeke... ari tu pas aku check adam, aku ngan en somi pi klinik mata di hospital bukit mertajam. doc check mata aku (perempuan melayu, umo 30+, kurus, baik :D)

doc : emmm ada selaput kat belah idong, 2 belah no.
aku : a ah dokte
doc : dari bila?
aku : dari peknen lagi. dulu masa saya peknen 5 bulan ada mai jugak, doc cina pompuan cakap tak boleh opret n bagi ubat yang kuat sbb saya tengah peknen. doc tu cakap lagi mei pulak lepas bersalin kalo tak hilang. tu yang saya mai ni.
doc : boleh opret dik, tapi kalo opret kompom naik balik dalam masa 3 tahun lepas tu. so ketua kami dah bincang bila orang muda yang ada selaput mata ni tak yah buang, selagi tak da risiko apa2. contoh macam selaput dah sampai kat anak mata hitam, yang tu memang kena buang.
aku : sebab apa yang jadi selaput ni ek dokte?
doc : sebab kena habuk, tengok moniter komputer, ekon, mata kering, bekas makeup &…