Selasa, 5 Jun 2012

Carnival SP lagi

Assalamualaikum... cerita sabtu 2 minggu lepas, walopun dah lama dok dalam draf aku cita la juga untuk menambahkan cerita minggu ini...

kiterorang ke Caernival Sungai Petani untuk aku kali ke 3 la 1st time ari pi dengan geng VOC time mude mudi dolus... kali ke 2 dengan geng opis laki aku.. aku janji dengan adik bungsu aku lepas dia upsr ari tu nak bawa dia gi sini, pantu tunda punya tunda aku bawa semua sekali family mak aku pi... best... orang yang paling best dah tentu Adam. budak kecik ni memang suka air..

aku bajet kecik je tu yang ke Carnival, kalo banyak duit dah lama pi Sunway Lagon. Carnival ni kena gi hari ahad baru tiket murah. biasa RM12 kalo cuti sekolah RM18. hari biasa RM20+ kot.

 en papa kena tiup pelampong yang kecut... jenoh la...
 nampak mulut aku?? orang depan aku potong Q geram betul @#$%^&
 nak masuk tpark dah, kena check bag, aku sebag bawa makan letak atas sroler, aku melulu masuk jugak sambil depa ralit... kui kui... jenuh x bawa makan dah la mahal kat dalam tu. nasib tak la ketat sangat undang2nya.. tq yer..
 map, tapi tak seindah rupa... ok je... nama pun masuk 18hengget kan..
 we....
 my mak yang sakit lutut tapi mahu berjalan jugak...

 mukes barus banguns tidos... teruga sunggung tengok air banyak depan mato...
 gedek bak kata uncle..
 my luv abah, lil sis n my luv mak
 wahhhh nyaman je rase.. sejuk bang???
 ok, memula aku bawa Adam main-main air, memula sejukkkk
 ok sejuk lagi.... lama-lama sampai aku kena tinggai dia tak mau naik atas...
 abah lambai mak (mak yang ambik gambo ini) "ai turun dulu darling.."

sampai tido pun dah tak sedar bukan main punya letih...